6 marca 2013

Leśny doktorek



Dzięcioł duży (Dendrocopos major) przy swojej kuźni

MGR

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zdjęcia leśnego doktora, jest śliczne. Pozdrawiam.
    Musisz mieć tą okropną "weryfikację obrazkową" do umieszczania komentarzy. Ona nic nie daje, tylko utrudnia komentowanie. Oczy można wypatrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musi być... Choć czasowo.
      Wprowadziłem ją od nowa, ponieważ pod kilkoma postami miałem straszny spam :/.
      Miło mi, że zdjęcia się podobają :)

      Usuń
  2. Fajny dzięcioł :) Ostatnio bardzo się uaktywniły i zawzięcie tarabanią, czują wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO ja mu zrobiłem sesyjkę i trochę filmów. Bronimy pewnego parku leśnego przed całkowitym wycięciem. Ponad 2000 drzew w pień i na ich miejsce parking :/. A jest tam kilka gatunków zwrząt pod ścisłą ochroną.
      Ale fakt.. Dzięcioły tej zimy były dość aktywne, a teraz na wiosnę już ich więcej widać.
      Już nawet słyszałem stuki i nawoływania godowe. Czyżby dzięciole toki się rozpoczęły? :)

      Usuń
  3. Jak najbardziej się rozpoczęły, trwają już nawet jakiś czas :)
    Przykra sprawa z tym parkiem, mam nadzieję, że uda Wam się go obronić...trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ujęcie. A ptaszek wygląda na zamyślonego :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do komentowania.

Instagram

************************************************

lajki