11 marca 2013

Cisza








8 komentarzy:

  1. Na razie cisza, ale przyjdzie wiosna i ciepło i zacznie się wszędzie ruch. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam i zniknął, ja nic nie robiłam innego. Weryfikacja obrazkowa nie pomogła. Nie wiem co się ostatnio dzieje. Sama zauważyłam, że znikają moje niektóre komentarze u innych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był.. Przeczytałem go, ucieszyłem się ... A tu nagle nie ma.
      Trudno.. Może blogger coś szwankuje ostatnio.
      Weryfikację wyłączę na próbę. Też jej nienawidzę, ale kurcze niedawno miałem tyle spamu, że nie ogarniałem z moderacją.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. To się dzieje ostatnio, inni też już na to narzekali na to na swoich blogach. Może to faktycznie blogger coś szwankuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się dzieje. Ja np mam problem z otwieraniem zdjęć w lightbox'e, i z tworzeniem miniatur przy udostępnianiu wpisów.

      Usuń
  4. Dwie pierwsze prace na 5+. Muszę tutaj cześciej do Ciebie zaglądac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cisza jak w kościole ;)
    1 i 4 najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do komentowania.

Instagram

************************************************

lajki